понеделник, 7 юли 2014 г.

ЗА ПЕНСИОНЕРИТЕ !!!

                          ЗА ПЕНСИОНЕРИТЕ!!!


Българските пенсионери бяха принесени в жертва на наложена отвън самоубийствена социална политика за развъждане на социален паразитизъм в чудовищни размери в циганската общност.



Българските пенсионери се ограбват и заради пенсиите на изселниците в Турция, които доброволно напуснаха България, демонстрираха не българско самосъзнание и враждебно към българската държава отношение. Има хора на 120 години в Турция, на които още се изплащат пенсии, тъй като от турска страна няма актуално подаване на данни за починали лица.
И трето, българските пенсионери гладуват за сметка на стотиците хиляди мними пенсионери по болест, "разболели се" чрез мръсни криминални схеми, като циганите са особено активни и в тази сфера Всъщност българските пенсионери издържат турци живеещи в Турция мразещи България и цигани живеещи в България мразещи България...


 Автор: bogolubie


ПРИЗИВ ЗА ПОМОЩ: Уважаеми приятели и читатели, надявам се, че статиите ми Ви харесват, тъй като са свързани със заобикалящият ни свят и показват как да се преборим срещу несправедливостите.  Блогът ми разчита на Вашата подкрепа.   Поради нефинансовото ми състояние съм възпрепятстван да продължавам да водя своите битки спрямо имотните ми измами, корупцията в съдебната система и несправедливостите в нашата държава- България!

Това е ДАРИТЕЛСКАТА  банкова сметка в „ ЦКБ”- клон Сливен

- BG88 CECB 9790 10C0 6029 00 Живко Желев Бъчваров
GSM: 0887027608



Или чрез PayPal: 

Няма коментари:

Публикуване на коментар