петък, 30 май 2014 г.

Игрите на Бареков за власт от къде започват

Бунт до дупка срещу ДУУдука!


Лумпените - с представителство в ЕП! 

Резултатът на Дудука окончателно доказа, че у нас има електорална основа за самостоятелна партия на лумпените. След като с малоумното си русослагачество и подкрепа на ДПС Фикуса отврати не само "патриотите", но дори лумпените от себе си, те се юрнаха към Дудука. С какво Дудука ги привлече ли? 


Много просто - с погледа си на психично болен, с арогантното си и агресивно поведение, с директните обиди към опонентите си /лумпените много си падат някой да обижда политици/. И тази любов ще продължи, докато някой привлече лумпените с още по-дивашки плам в очите, с още по-просташко поведение и с още по-груби обиди към противниците. Е, когато и някой ДПС-олигарх, като собственика на Корпоративна банка, ти налее 10-15 милиона за кампания за привличане на лумпените - успехът ти е гарантиран. България е истински рай за лумпените - пълна с бедни, неграмотни и прости хора, управлявана 70 години от комунисти, в която общественото мнение се формира от жълти медии, а резултатите от изборите се "предричат" с фалшиви социологически прогнози.










На 17.02.2013 г. протестите бяха с цел сваляне на правителството на Бойко, а не срещу монополите. Организаторите бяха движение "СИЛА" на Алексей Петров. Още когато бяха протестите аз казах, че всичко е нагласено и с определена цел- ПРОТИВ Бойко Борисов, но никой не ми повярва, време е вече Всички да се уверите! Комунистът Славчев "Че" е платеният играч на Бареков.

Запомнете  Българи:
БИВШ НЕГЪР, БИВШ КОМУНИСТ И БИВША ПРОСТИТУТКА НЯМА!!!


ПРИЗИВ ЗА ПОМОЩ: Уважаеми приятели и читатели, надявам се, че статиите ми Ви харесват, тъй като са свързани със заобикалящият ни свят и показват как да се преборим срещу несправедливостите.  Блогът ми разчита на Вашата подкрепа.   Поради нефинансовото ми състояние съм възпрепятстван да продължавам да водя своите битки спрямо имотните ми измами, корупцията в съдебната система и несправедливостите в нашата държава- България!

Това е ДАРИТЕЛСКАТА  банкова сметка в „ ЦКБ”- клон Сливен

- BG88 CECB 9790 10C0 6029 00 Живко Желев Бъчваров
GSM: 0887027608

 E- Mail: jivko2811@gmail.com

Или чрез PayPal: 

Няма коментари:

Публикуване на коментар