сряда, 28 май 2014 г.

Предизборен архив за купуване на избори в Сливен


Архив за купуване на гласове, който продължава в Сливен!!!
Как си играe играта БСП в Сливен










ПРИЗИВ ЗА ПОМОЩ: Уважаеми приятели и читатели, надявам се, че статиите ми Ви харесват, тъй като са свързани със заобикалящият ни свят и показват как да се преборим срещу несправедливостите.  Блогът ми разчита на Вашата подкрепа.   Поради нефинансовото ми състояние съм възпрепятстван да продължавам да водя своите битки спрямо имотните ми измами, корупцията в съдебната система и несправедливостите в нашата държава- България!

Това е ДАРИТЕЛСКАТА  банкова сметка в „ ЦКБ”- клон Сливен

- BG88 CECB 9790 10C0 6029 00 Живко Желев Бъчваров
GSM: 0887027608

 E- Mail: jivko2811@gmail.com

Или чрез PayPal: 

Няма коментари:

Публикуване на коментар