четвъртък, 26 юни 2014 г.

Истината за Бареков Дудука!!!









Бареков уговаря криминален контингент на протестите през 2013г. Тези са част от криминалния контингент на Русе. Този с петната по косата е Бисер Петното!


  СЕНЗАЦИОННИ ЗАПИСИ ЗА ПАЗАРЛЪЦИТЕ МЕЖДУ ВЕНЦИ ЧИКАГОТО, БИСЕР ПЕТНОТО, БОЙКО НИКИФОРОВ И ХОРАТА НА БАРЕКОВ В РУСЕ! Цялата истина за  "спонтанната" гражданска активност в Русе...


Ангел Славчев един от основните водачи на протестите срещу правителството на Бойко Борисов през миналата година.



Кой ще си признае, колко пари дадоха на ДУДУКА за да си узаконят незаконното!!! 
СЕНЗАЦИОНЕН ЗАПИС НА БИСЕР ПЕТНОТО,  ЕДИН ОТ ПЛАТЕНИТЕ ХОРАТА НА БАРЕКОВ В РУСЕ! Цялата истина за уж "спонтанната" гражданска активност в София, в което той признава, че е свалил ГЕРБ от власт, а сега управляващите не му плащали наеми, били неблагодарни, а трябвало поне едно мерси да му кажат за всичко, което е заработил за тях!

    





ПРИЗИВ ЗА ПОМОЩ: Уважаеми приятели и читатели, надявам се, че статиите ми Ви харесват, тъй като са свързани със заобикалящият ни свят и показват как да се преборим срещу несправедливостите.  Блогът ми разчита на Вашата подкрепа.   Поради нефинансовото ми състояние съм възпрепятстван да продължавам да водя своите битки спрямо имотните ми измами, корупцията в съдебната система и несправедливостите в нашата държава- България!

Това е ДАРИТЕЛСКАТА  банкова сметка в „ ЦКБ”- клон Сливен

- BG88 CECB 9790 10C0 6029 00 Живко Желев Бъчваров
GSM: 0887027608


Или чрез PayPal:                                                                               

6 коментара:

  1. За повечето хора, които следят събитията могат да видят, че клиповете и снимките са с обработка. Нека да се видят показанията на Петното преди да влезе в затвора и признанията на Бонев. След престоя му в затвора Бисер Миланов обърна на 180 градуса показанията си. Цветанов беше министър в МВР...

    ОтговорИзтриване
  2. Интересен подбор. Вижда се ,че е злобно направен. Наслагани са някакви тъпи песнички и клипчета от преди 20 години и от преди 20 дни , плод на някакви извратени виждания на авторите.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз съм един от координаторите и зам-председател на СНЦ "Орлов мост - за промяна" , който беше отговорен за свалянето на правителството на Бойко Борисов. Мога да прикрепя доказателства за всичко това. Лидерът на този протест беше Янаки Ганчев. Дончо, Янко и Ангел имат декларация, че нямат нищо общо с този протест и че са водели само протестите в неделя, които бяха дирижирани от Даниела Пеловска. Имам и снимков материал и писмени доказателства, както и показанията на въпросните. Неделните протести бяха насочени към монополите и нямат нищо общо със свалянето на Бойко. Нашият протест поиска оставката на ген. Бойко Борисов. Той беше всекидневен и в подкрепа на Варна. За целта, отново имам видео и доказателства в снимки, както и аудио записи. Излятото по-горе са абсолютни лъжи и мога да опроверкая всяко едно твърдение с доказателства. Не пишете глупости!

    ОтговорИзтриване
  4. Тези материали днес ли се превърнаха в доказателства, или някой е тръгнал да става известен с тях? Нито са нови, нито нищо. Явно автора е пропуснал доста развръзки в тази сфера и е скалъпил "доказателства", които на него са му били удобни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тези игри, бяха известни на мен още на 15.03.2013 г. когато Болен СЦицаров скочи срещу монополите, но си искара мърсолите. Аз още тогава им го казах на организаторите на протестите, и затова на 23.02.2013 г. когато бяха в Сливен бях изгонен, като ми хвърлиха обвинението, че съм от Атака, а това не е вярно. Всички циркаджии баха платени от партиите!!!

      Изтриване
  5. Поредната платена статия.

    ОтговорИзтриване