петък, 15 февруари 2013 г.

Хероин от Турция през България към Европа между 1998 и 2004

Хероин от Турция през България към Европа между 1998 и 2004

Bulgariа на Борисов е наказателен "Биг Брадър"

През 2006 г. съд в германския град Мюнхен е осъден на 11 лица общо 65 години за трафик на наркотици. Тартор на организирана престъпна група, е идентифициран като Александър Александров от Владая, близо до българската столица София. Баварската Разследването е доказано, че Александров е организиран и управляван канал, който е жертва на трафик 2 тона хероин от Турция през България към Европа между 1998 и 2004.
Два месеца преди този арест, през октомври 2004 г., Баварската "Митническо разследване е разпитван един от заподозрените, български гражданин, Славчо Георгиев, известен още като Паруш, който е един от куриерите на бандата. В протокола от разпита на Паруш е записано следното изявление:
"Днес искам да кажа нещо за Сашо, истинското му име е Александров. Когато от време на време, аз се срещнах със Сашо, в някои случаи той е да ми кажи, че той не може да говори с мен в момента, защото той е бил в компания на прокурор, на шефа Митници ", или друг висш официален. Такива хора посетиха дома на Сашо често. Веднъж, той не ми позволи вътре в дома си, защото той имал посещение от някои шеф Митници". И е изпратен далеч на входа, където охранителна камера е монтирана. ме Сащотолд по интеркома, че той трябваше не е време за мен, тъй като той е с важни хора. Сашо също  често казва, че той е бил посрещане на Виг Брадър, означава България на вътрешните работи министър, Борисов, Бойко. Те също го наричат ​​Генералът, защото това е неговият официален ранг. Той ми каза буквално, че това е министърът на вътрешните работи на България. "













 

Няма коментари:

Публикуване на коментар